telegramfreemag

هندبوک ماشین ابزار

Machine Tools Handbook: Design And Operation

P. Joshi
تعداد صفحات : 732 | 2007 | مک گراوهیل| 28 مگابایت | پی دی اف

اطلاعات و تکنیکها و ابزارهای لازم برای بدست آوردن کیفیت بالا در قطعات ماشینکاری همه در این کتاب جمع هستند .

این کتاب برای دسترسی سریع به اطلاعات ماشینهای ابزار با شرح جزئیات از مقدماتی تا پیشرفته نگاشته شده است . جداول ، نمودارها و فرمولها همگی این کتاب را یکی از مراجع بزرگ برای ماشینکارها قرار داده اند .

 

قیمت :

آمازون

دانلود رايگان کتاب | لينک كمكي

پسورد : www.freemag.ir

 

telegramfreemag

عناوین مرتبط...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *